- Sitemiz Google reklam politikalarını benimsemiştir ve kesinlikle Google reklam politikalarına aykırı hareket etmez.

- Sitemizde kesinlikle indir, download benzeri dosyalar bulunmamaktadır.

- Sitemizin kesinlikle ticari hiçbir kaygısı yoktur.

- Sitemizde yer alan yazılar telif konusu ise telif sahibinin isteği ile kaldırılabilir.

- Sitede yapılan yorumlar, yorum yapan kişinin sorumluluğundadır.

- Siteye giren kişi yukarıdaki kuralları kabul etmiş sayılır.

Resources: Full Şarkı Sözü Ekibi

1
Azer Bülbül
Ayrılmak mı Gerekirdi?
Şarkı Sözleri

Azer Bülbül Ayrılmak Mı Gerekirdi Şarkı Sözleri


Gönlümdedir hatıralar
Gözümde tatlı anılar
Bizi beklerken yarınlar
Ayrılmak mı gerekirdi

Canımdan çok sevdim seni
Hiç yüzünden kırdın beni
Alacağın olsun alacağın emi
Ayrılmak mı gerekirdi

Çok severdin güya beni
Anlayamaz oldum seni
Yeminlerin nerde hani
Ayrılmak mı gerekirdi

Canımdan çok sevdim seni
Hiç yüzünden kırdın beni
Alacağın olsun alacağın emi
Ayrılmak mı gerekirdi





İlgili Aramalar : azer bülbül ayrılık ölümden zormuş,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi mp3 indir,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi şarkı sözü,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi dinle,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi sözleri,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi yükle,azer bülbül başaramadım,azer bülbül caney,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi dinle,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi mp3 indir,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi facebook,azer bülbül başaramadım,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi indir,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi yükle,azer bülbül ayrılık ölümden zormuş,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi dinle,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi mp3 indir,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi facebook,azer bülbül başaramadım,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi indir,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi yükle,azer bülbül ayrılık ölümden zormuş,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi sözleri,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi facebook,azer bülbül ayrılmak mı gerekir dinle,azer bülbül ayrılmakmı gerekir,azer bülbül dinle,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi indir,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi dinle,azer bülbül ayrılmakmı gerekirdi mp3 indir

Yorum Gönder

  1. mekanın cennet olsun azer baba senin şarkılarını çok dinledim hala dinliyorum başkası kafama girmiyor be baba

    YanıtlaSil

*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.

*Bir Google Hesabınız yoksa "Yorumlama Biçimi" seçeneklerinden "Anonim" tıklayıp yorum yapabilirsiniz.

*Facebook üzerinden yorum yapmak istiyorsanız eğer, sağ kısımda "Blogger Facebook" olan kısımdan Facebook kısmını seçiniz ve ardından yorum yapabilirsiniz

 
Top